czwartek, 14 lutego 2019

Wielka Gala Wiedeńska - w Krakowie 💖

W dniu 13.02.2019 w Centrum Kongresowym ICE
odbył się koncert charytatywny na rzecz 
FUNDACJI  ROZWOJU KARDIOCHIRURGII
                   " COR AEGRUM "


                       Centrum Kongresowe ICE     fot.Ewa Liliana Uroda

Profesor Antoni Dziadkowiak / 88 lat / dziarskim
krokiem wkroczył na estradę by powitać wszystkich,
po czym oznajmił, iż wolałby zamiast tutaj 
wygłaszać przemówienia, w tym czasie...
tego wieczoru i nocy zrobić 3 przeszczepy...
bo to mu zdecydowanie lepiej wychodzi :)...

                   💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖


                                                                 fot. Ewa Liliana Uroda

 I dowiedziałam się, że są na sali
pacjenci operowani przez pana
profesora 27 lat temu...

I zrozumiałam, jakie mam szczęście...
że moje serduszko bije równo
w mojej klatce piersiowej...
...I wyraziłam Mu wdzięczność za
to, że mi tak wiernie służy :
Kocham Cię bardzo moje Serce !!!


                                      ... i proszę o jeszcze :) 

              💖💖💖💖💖

... a dziś świętuję moje Życie !
...i melodię mego Serca ... :) 

                       🙏




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo proszę, aby komentarze publikowane były w poszanowaniu godności innych czytelników. Dziękuję!