sobota, 1 czerwca 2019

Nowy piękny dzień...Dzień Dziecka? 💛🎶💃🎶🌈🌼💛🌺💚💃

Zbudziłam się dziś z takim oto snem...

fot. Ewa Liliana Uroda

Śniło mi się, że jest zimno i ziemia jest pokryta gdzie nie gdzie połaciami
śniegu, odczuwalny chłodny wiatr...Miałam świadomość, że jest już
1 czerwiec i myśl...że to już czerwiec ... a tak jest zimno.
Kiedy otworzyłam oczy, poczułam zimnego, mokrego buziaka
mojej suni na powitanie i jasne promienie pięknego poranka...
Kocica widząc, że otworzyłam oczy zaczęła swój taniec
łasząc się i nawołując śpiewnymi dźwiękami ęęęęęł,
ęęęęł dopominając się rytualnego masażu kręgosłupa
od kiedy do domu został sprowadzony świeży dywanik...
Zwierzaki są mądre...umieją dopominać się
o uwagę, o miłość...ale najpierw obdarowują
nas same...
Wniosek? Chcesz być kochany? Kochaj !
Kochaj więc najpierw Siebie, potem innych...
Nie wiesz jak zacząć? Wysłuchaj Matta Kahna,
który uczy tego w swoich filmach...
Dziś święto dzieci; ukochaj swoje wewnętrzne
dziecko, zapytaj je, czego potrzebuje,
o czym zawsze marzyło w przeszłości:
teraz będąc dorosłym odsiejesz z tych marzeń
to, co nierealne i dzięki temu możesz
dać mu to, co realne...możesz dać swoją uwagę
swojemu wewnętrznemu dziecku, a ono
z pewnością Ci się odwdzięczy...

Zaraz Ja, z moim wewnętrznym Dzieckiem
idziemy na lody, Ja stawiam!

💖💖💖

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo proszę, aby komentarze publikowane były w poszanowaniu godności innych czytelników. Dziękuję!