sobota, 8 czerwca 2019

David Hawkins - Oświecenie to pewnik dla każdego, kto...



No... wrócił filmik dr Hawkinsa...i mam nadzieję, że nie będzie mi
znowu odebrany, tak jak to się stało z kilkoma filmami niedawno...
Blog mój jest prowadzony non profit / reklamy, które się wyświetlają
jeszcze nie dały mi żadnego dochodu ; przez parę miesięcy za nie
naliczono mi ok. 4-6 zł w ubiegłym roku...więc jak dotąd jestem
całkowitym sponsorem dla bloga, poprzez pracę i koszty /...
Mam nadzieję, że Wydawnictwo Virgo /które zamieściło powyższy
filmik na You Tube weźmie pod uwagę...że w jakiś sposób z nimi
współpracuję, reklamując ich nie tylko tutaj, ale też na mojej osi
czasu oraz w grupie Muza Radość Życia...
Pozdrawiam Wydawnictwo Virgo :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo proszę, aby komentarze publikowane były w poszanowaniu godności innych czytelników. Dziękuję!