sobota, 1 czerwca 2019

Dzień Dziecka


                                                                        fot. Ewa Liliana Uroda

                                 Wszystkim dzieciom tym małym i tym
                      ukrytym w dorosłych
                                                         pięknego dnia!
                      p.s. 
                           
                           Nowy, piękny dzień...zbudziłam się dziś z takim oto snem: śniło mi się dziś, że jest zimno i ziemia pokryta jest połaciami śniegu, odczuwalny chłodny wiatr...miałam świadomość, że jest już 1 czerwiec... a tak jest zimno.
Kiedy otworzyłam oczy, poczułam zimnego, mokrego buziaka mojej suni na powitanie i jasne promienie poranka...
Kocica widząc, że otworzyłam oczy zaczęła swój taniec łasząc się 
i nawołując śpiewnymi dźwiękami ęęęęł, ęęęł dopominając się 
rytualnego masażu kręgosłupa na nowym dywaniku koło łóżka.
     Zwierzaki są mądre... umieją dopominać się o uwagę, o miłość...
ale najpierw obdarowują nas same...
Wniosek?
Chcesz być kochany? Kochaj!
Kochaj najpierw Siebie, potem innych...
Nie wiesz, jak zacząć? Wysłuchaj Matta Kahna, który uczy tego
w swoich filmach...
Dziś święto dzieci, ukochaj swoje wewnętrzne dziecko, zapytaj
czego potrzebuje, o czym zawsze marzyło w przeszłości:
teraz będąc dorosłym odsiejesz z tych marzeń to, co nierealne
i dzięki temu możesz mu dać to co realne... możesz dać mu
swoją uwagę, a ono Ci się odwdzięczy
                                            💛🧡💛🧡💛

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo proszę, aby komentarze publikowane były w poszanowaniu godności innych czytelników. Dziękuję!