niedziela, 17 marca 2019

O smutku i gniewie .... inaczej ! 💙💜💚🧡💖🙏🌷


SMUTKU I GNIEWIE, WYBACZCIE  MI 

Uciekałem od was.
Myślałem, że jesteście "złe".
"Niezdrowe", "nieduchowe".
Znakiem słabości.
Błędem "ego" lub "oddzielnym ja"

Lub wstydem.

Nie.Myliłem się. Jesteście życiem.
Przynależycie tutaj.
Kłaniam się wam.
Oddycham wami.
Oddaję wam swój oddech.

Smutku, dzięki tobie mam otwarte serce.
Przypominasz mi , aby odpuszczać w każdym
momencie.
Jesteś pięknym uwolnieniem.
Pomagasz mi zaprzyjaźnić się ze śmiercią 
i nietrwałością.

Gniewie, przypominasz mi o mojej sile.
Pojawiasz się sam, aby bronić ciała.
Pomagasz mi mówić bez lęku.
Mówić prawdę. Odzywać się przeciw sztuczności.
Iść moją ścieżką z odwagą.
Bronić tych, których kocham.

Smutku i gniewie wybaczcie mi.
Jesteście połączeni ze świętością.
Jesteście głęboko akceptowani.
W moim bezkresie.

Jeff Foster

całość z posta Agni Agnieszki  Łabarzewskiej

dziękuję bardzo

🙏

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo proszę, aby komentarze publikowane były w poszanowaniu godności innych czytelników. Dziękuję!