poniedziałek, 10 grudnia 2018

ZDROWIE * ZDROWIE * ZDROWIE

                                      fot. Galia Souffle Nouveau - dziękujemy za piękne zdjęcie!

Oto bardzo wartościowy owoc:
Zawiera trzy razy więcej cennych polifenoli niż herbata i wino!
Działa przeciwzapalnie, pomaga redukować złogi, zwapnienia
oraz obniżyć ciśnienie krwi. Dzięki niemu można utrzymać
poziom cholesterolu w ryzach...Można więc powiedzieć... że 
działa oczyszczająco, a wręcz odnawiająco / że nieskromnie 
dodam, iż jestem tego żywym przykładem: 3 lata wstecz, kiedy
zachorowałam na krztusiec - koklusz, po długiej chorobie mój
organizm był tak wymęczony, że nie miałam na nic siły...
stosowałam sok z granata... i odżyłam :) /.



              Ważne wiedzieć, że sok trzeba pić w niewielkich
              dawkach, stopniowo, z większą ilością wody,
              aby zbyt gwałtownie nie rozpuszczać złogów...
              I wiedzcie, że pamięć Wam się znowu polepszy,
              o czym zapewnia Was wasza
                                                                     Muza
                p.s. dodać należy, iż w Tybecie używano kory
                      granatu przeciw pasożytom... niewykluczone
                      zatem, że i owoc posiada takowe właściwości.
                      Znalazłam także wino z granatów i z wielką
                      przyjemnością celebruję z nim od czasu do
                      czasu zdrowie i Życie :)

                          oto wino z granatów...fot. Ewa Liliana Uroda

                       .... a to miejsce, gdzie to wino nabyłam
                 /naturalna produkcja /

                   
                   


   

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo proszę, aby komentarze publikowane były w poszanowaniu godności innych czytelników. Dziękuję!