sobota, 1 września 2018

Moja " W e s o ł a g a z e t a "

Ponieważ dookoła skłonności cierpiętnicze się
szerzą ...

postanawiam dla przeciwwagi, a więc harmonii
tworzyć pozytywną gazetę z dobrymi
 wiadomościami...
Przypominam sobie, że kiedyś wielce utrudzona
pracą z moimi klientami...skonstatowałam, iż
w znakomitej większości przychodzą do mnie
"cierpiętnicy"... i postanowiłam nieco zmienić
swoją klientelę...
Oczywiście uświadomiłam sobie, że tego 
przyczyną byłam ja sama / ponieważ podobne
przyciąga podobne /...
i na drzwiach gabinetu napisałam swoje nowe
credo / małymi literami, złotym pisakiem /:
" MĘCZENNIKOM WSTĘP WZBRONIONY"
... I co się stało? - Otóż dosłownie wywiało
prawie wszystkich klientów...
Tak więc moje nowe doświadczenie potwierdziło
potęgę działania myśli i jej szybkość...
"... Foton, fonon towarzyszy tym rozmowom..."
Jak napisałam kiedyś w wierszu... bo tak też się
to dzieje i teraz w dobie wiedzy fizyki
kwantowej coraz większą mamy tego
ŚWIADOMOŚĆ ... z czego cieszy się
niezmiernie
   Wasza nowa oddana redaktorka :)



Dzień pierwszy - inauguracja Wesołej Gazety

1.09.2018
Pogodę mamy dziś cudną, dobrze że dzieciaki
nie muszą jeszcze dziś iść do szkoły...:)
Łapię więc promyki słońca bez końca... oraz
całkiem świadomie chłonę mądre fotony ze
Źródła Wszystkiego...dlatego w ciele swym
odczuwam radosność moich śpiewających
komórek oraz elastyczność tkanek i mięśni:)
Ta elastyczność się wciąż i wciąż odnawia,
ponieważ naśladuję moją kotkę Neko w jej
codziennym rytuale przeciągania się...









...i moje komórki
też śpiewają :)




    czerpię ze Źródła
                                                                       Wszystkiego...

oraz łapię promyki 
słońca bez końca...                                  
i uziemiam się :)



i  foton, fonon towarzyszy tym
          rozmowom...








 ENTUZJAZM

 ELASTYCZNOŚĆ

ENERGICZNOŚĆ








... I HOBBY DOBRZE MIEĆ :)

różne hobby: dla urozmaicenia,
"dobrze mieć kilka koników, jak
jeden się znudzi, można przesiąść
się na innego"

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo proszę, aby komentarze publikowane były w poszanowaniu godności innych czytelników. Dziękuję!